Decoration

شمع انجیکا


شمع موتور انجیکا NGK شرکت انجیکا در سال 1936 توسط Nihon Tokushu Tōgyō kabushiki gaisha در ناگویای ژاپن تاسیس شد .  این شرکت با دو نام تجاری NGK  و NTK  شناخته شده است. که  قسمت تولیدی NGK محدوده تولید قطعات سیستم احتراق موتور نظیر : کویل ، شمع موتور ، وایر شمع و…  را شامل می شود . قسمت تولیدی NTK  نیز محدوده تولید قطعات برقی و الکترونیکی خودرو نظیر سنسور های اکسیژن ، سنسور های سرعت ، سنسور مپ  و… را شامل می شود. شرکت NGK  با تولید شمع موتور و قطعات مرتبط به سیستم احتراق داخلی موتور توانسته است شبکه ای متشکل از 60 شرکت و 35 کارخانه تولیدی را در پنج مرکز از سراسر جهان را اداره کند. و این شرکت سالیانه حدود یک میلیارد شمع در سراسر جهان تولید میکند .

انواع شمع انجیکا

شمع انجیکا نیز به چند نوع معمولی ( نیکلی ) و سوزنی ( پلاتینیومی ، ایریدیومی و حتی شمع های روتنیومی ) تقسیم می شوند. مدل هایی با جنس آلیاژ روتنیوم که پیشرفته ترین فناوری شمع موتور به حساب می رود. و راندمان و قدرت بهتری به موتور های مدرن امروزی می دهد و حداکثر دوام و طول عمری بیش 200 هزار کیلومتر دارد ولی متاسفانه فعلا عرضه این شمع به کشور های آسیایی توسط شرکت انجیکا تایید نشده است.

طول عمر

شمع های معمولی چند پلاتین در الکترود منفی و یا شمع هایی با الکترود منفی وی شکل که دو تا استراتژی های جالب شمع های انجیکا هستند و باعث افزایش طول عمر و بهبود فرایند احتراق در خودرو می شوند. NGK SPARK PLUG در بیش از 60 سال خود را به عنوان یک سازنده تجهیزات اصلی (OEM) معرفی کرده است.  شمع های NGK به دلیل تعهد واضح خود به ارائه بالاترین کیفیت و بالا بردن مستمر میله، اولین انتخاب برای مجموعه ای از سازندگان خودرو هستند.  به منظور برآورده کردن انتظارات رو به رشد، NGK SPARK PLUG به طور منظم در تحقیق، فناوری و توسعه سرمایه گذاری می کند.

در نتیجه، این شرکت بیش از 1000 نوع مختلف شمع را برای تقریباً هر نوع موتوری تولید می کند. که شامل موتورهای خودرو و همچنین موتورسیکلت ها، وسایل نقلیه دریایی،  و بسیاری از موتور های دیگر می شود.  به طور خلاصه، طیف شمع های NGK تقریباً برای هر تقاضایی محصول مناسب را ارائه می دهد!   طراحی منحصر به فرد برای تضمین بهترین عملکرد ممکن، طیف گسترده ای از درجه حرارت های مختلف برای استقامت حرارتی بالا  شمع های با کارایی بالا برای جدیدترین فناوری های موتوری آرکا یدک چندین ساله با تامین و عرضه شمع موتور برند انجیکا اصل در ایران و تولید محتوا وکلیپ های تشخیص شمع اصل انجیکا از طرح در تلاش است. که جنس اصلی همراه با قیمت مناسب به دست مصرف کننده اش برسد. برای خرید و اطلاع از محصولات به سایت آن مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *