دسته‌بندی نشده

وایر تقویتی سیلیکون

جنس کابلی که استفاده می شود در وایر تقویتی سیلیکون خالص رابر آلمان است. که این نوع سیلیکون غیر واکنش پذیر است. حتی در محیط هایی با درجه حرارت تا +300 درجه سانتی گراد و -60 درجه سانتی گراد مقاوم است.
جنس کلاهک ها نیزاز سیلیکون خالص گرید آ هستند. و مقاومت حرارتی بالایی دارند. و عایق هرگونه ماده اسیدی وروغنی (آب باطری؛ روغن ترمر؛ روغن موتور ؛روغن هیدرولیک؛آب رادیاتور ضد یخ وغیره )هستند و همچنین عایق بسیار قوی جریان الکتریکی حاصل از کویًل در خودروهای انژکتوری و دلکو در خودروهای کاربراتی هستند و به هیچ عنوان نشتی ویا نویز برق نخواهند داشت (در بعضی از وایر های بی کیفیت از کلاهک هایی از جنس ان بی آر استفاده میشه که طول عمر کوتاه مدتی روی خودرو دارند) در صورتی که وایر های تقویتی حداقل کارکردشان را خودرو ۵۰ الی ۶۰ هزار کیلومتره کابل های استفاده شد. در وایر تقویتی دارای تمامی استاندار های ملی و جهانی و دارای تاییدیه کلاس F سیم و کابل باشد. و حتی مناسب خودرو های دو گانه CNG و LPG است.
 

جنس سری ها

جنس سری های وایر تقویتی که یک طرف آن به کوئل و طرف دیگر آن به سر شمع وصل می شود. از برنج است که جریان رو بهتر از فلزات دیگر انتقال می دهد و طول عمر بیشتری نیز دارد. 
اکثرا در وایر های معمولی و فابریکی جنس سری ها از استیل هستند.

احتراق سوخت 100 درصد

وقتی کوئل برق ۱۲ ولتی باتری را میگیرد، آن را تا ۲۰ هزار ولت هم تقویت می کند. و از طریق وایر آن را به سر شمع انتقال میدهد. تا جرقه زنی در محفظه احتراق صورت بگیرد. و مخلوط سوخت هوا منفجر شود و انرژی تولید شده به میلنگ ها انتقال پیدا کند و در آخر سبب بشود که ماشین  حرکت کند؛ هرچقدر این احتراق سوخت کامل تر انجام بشود موتور عملکردش بهتر می شود. قدرت موتور افزایش پیدا می کند، شتاب خودرو بیشتر می شود، مصرف سوخت کاهش پیدا می کند.
 وایر شمع های معمولی با مقاومتی که دارند باعث می شوند. که برق ناشی از کوئل به خوبی به سر شمع انتقال پیدا نکند. و شمع جرقه زنی مناسبی نداشته باشد و در نتیجه احتراق سوخت به نحو احسنت انجام نگیرد. ولی در وایر شمع های تقویتی این موضوع کاملا برطرف شده و کابل ها با مقاومت پایینی که دارند سبب جرقه زنی خیلی عالی شمع می شوند و درنتیجه احتراق سوخت ۱۰۰ درصدی رو نصیب خودرو میکنند 
و به همین دلیل است که می گوییم وایر تقویتی باعث افزایش شتاب خودرو می شود.

افزایش شتاب خودرو با نصب وایر تقویتی

وایر شمع های تقویتی باعث افزایش شتاب و قدرت خودرو می شوند. این وایر شمع ها خیلی مناسب برای خودرو های آفرود , تقویت و تیون شده می باشند ولی فقط مختص این نوع ماشین ها نیستند و هر کسی می تواند به روی ماشینش از این نوع وایر شمع ها استفاده کند و از شتاب بیش تر خودرو لذت ببرد. برای خرید وایر تقویتی سیلیکون می توانید به سایت ارکا یدک مراجعه فرمایید.
نکته مهم
 وایر تقویتی با شمع های معمولی هم سازگار است و حتما نباید شمع سوزنی باشد منتهی به شرطی که شمع اصل باشد.

به کوئل فشار نمی آورد؟

خیربه هیچ عنوان به کویل فشاره نمی آورد چون بار اهمی ناشی از کویل ، از خود کویل برداشته می شود و کویل اصلا تحت فشار قرار نمیگیرد به شرطی شمع موتور اسفاده شده اصل باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *