دسته‌بندی نشده

بوش

شمع موتور بوش BOSCH به احتمال زیاد کلمه بوش شنیده اید. حالا شاید تو مارک یه لوازم خانگی و یا مارک یه قطعه یدکی خودرو و یا ابزار های برقی و صنعتی  شرکت چند ملیتی بوش توسط رابرت بوش در سال 1886 در اشتوگارت آلمان تاسیس شد.  این شرکت از طریق شبکه پیچیده ای با بیش از 440 شرکت تابعه در بیش از 60 کشور در سراسر جهان فعالیت می کند .

شرکت بزرگ بوش علاوه بر تولید قطعات مصرفی خانگی ، ابزار های صنعتی ساختمانی ، سخت افزار ها و نرم افزار ها و خیلی از قطعات دیگه تولید قطعات یدکی خودرو را نیز دارا است .  شمع موتور یکی از قطعات اساسی خودرو است. که شرکت بوش این قطعه را با تنوع های فراوان  با نمایندگی در چند کشور تولید می کند . شرکت برای اکثر خودروها ، موتور سیکلت ها ، قایق ها و خیلی از وسایل نقلیه های دیگه شمع موتور تولید کرده است اونم با تنوع زیاد ! 

انواع شمع موتورهای بوش

انوع شمع موتور های بوش عبارتند از :  شمع های معمولی : جنس آلیاز جرقه زن این شمع ها از نیکل است و کارکرد مفید  این شمع ها روی خودرو حدود 30 الی 40 هزار کیلومتر است. شمع های حرفه ای سوزنی : جنس آلیاژ جرقه زن این شمع ها به دو نوع پلاتینیومی و ایریدیومی تقسیم می شود. که شمع هایی ک جنس آلیاژ جرقه زنشون پلاتینیوم است. حداکثر کارکرد مفیدشون روی خودرو 60 الی 70 هزار کیلومتر است و شمع هایی که جنس آلیاژ جرقه زنشون از ایریدیوم است حداکثر کارکرد مفیدشون روی خودرو 100 الی 120 هزار کیلومتر است.

شرکت بوش آلمان نمایندگی تولید شمع خود را به کشور هایی مثل روسیه ، هند ، و چین می دهد .  اکثر شمع های نیکلی تک پلاتین ، دو پلاتین و سه پلاتین در کشور هایی مثل روسیه و هند تولید می شوند. ولی تولید شمع های سوزنی اکثرا در خود کشور آلمان صورت می گیرد. و به همین علت اکثر شمع های سوزنی بوش حکاکی made in Germany  روی بدنشون را دارند . فروشگاه آرکا یدک چندین ساله که شمع موتور این برند را رو در سبد فروش خود دارد. و کیفیت بالای این محصول منجر به جلب رضایت مشتری می شود و در پیشرفت مجموعه ارکا یدک نقش بسزایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *