سوالات متداول

برخی از سوالات متداول شما عزیزان

ارتباط با ما

    اطلاعات خرید

    هزینه ارسال برای سفارشات از فروشگاه آنلاین؟

    هزینه ارسال با پیک یا پست بوده وهزینه ارسال محصولات بر روی محصولات اعمال میشوند

    چه مدت تحویل داده خواهد شد؟

    کالای خریداری شده در یک الی سه روز کاری تحویل  داده میشود

     
    بعد از سفارش دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

    کالای خریداری شده بسته بندی و تحویل دفتر پست میشود 
    در طی یک یا دو روز کاری ارسال میشود

    کجا می توانم رسید فروش خود را مشاهده کنم؟

    پس از خرید هر محصول یک رسید به شما ایمیل میشود و همچنین 

    در هنگام خرید فاکتور شما ارائه میگردد

    چگونه کد هدیه را به یک سفارش اضافه کنم؟

    کافیست کد هدیه ارائه شده را در سبد محصولات در قسمت کد تخفیف وارد کرده و از تخفیف استفاده کنید

    تا کی وقت برگرداندن سفارش را دارم؟

    سفارش شما حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت قابل ارجاع میباشد

    اطلاعات پرداخت

    آیا می توانم از طریق روش پرداخت اصلی بازپرداخت کنم؟

     

    بله اما بهتر است برای ارامش خاطر خود از قسمت  سبد خرید تسویه حساب هزینه را پرداخت کنید

    بازپرداخت گیرنده چگونه است؟

     

    آرکایدک در صورت خرید اشتباهی هیچ گونه مسئولیتی ندارد و هیچ گونه هزینه ای ادوت داده نخواهد شد

    آیا کشور دریافت کننده محموله می تواند با کشور خرید متفاوت باشد؟

    بله برای ما فرقی ندارد شما ساکن کجا هستین 
    ما در هر زمان و هر شرایط بهترین خدمات خودرا ارائه میدهیم

    چگونه می توانم یک کالا را برگردانم؟

    شما پس از 24ساعت از خرید کالا امکان ارجاع کالادارین و هزینه ارجاع گردن شما است 

    آیا همان محصولی را که در تصویر می بینم دریافت خواهم کرد؟

    بله قطعا اعتبار ما در ارائه خدمات با کیفیت میباشد 

     

    آیا اقلامی را که به‌عنوان «در انبار موجود نیست» مجدداً ذخیره می‌کنید؟

     

    بله قطعا شما همچنین میتوانید با عضویت در سایت از موجودیت قطعات با خبر بشین